Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona G│ˇwna

www.6klasasp4.fora.pl
Forum Klasy 6a z SP4 w OleÂnicy
 

a wy o gotowaniu i to pysznosci stokrotka narobilas mi ochot

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ogˇlne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Wyzej Sie Nie Da xD



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 663
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 11:09, 05 Kwi 2014    Temat postu: a wy o gotowaniu i to pysznosci stokrotka narobilas mi ochot

do jutra
[link widoczny dla zalogowanych]
wcze┼Ťniej 2 razy by┼éam u chirurga na zabiegach, kt├│re niewiele da┼éy i paznokie─ç odrasta┼é. Sam zabieg to piku┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] wizaz.pl...powinno byc ok. [link widoczny dla zalogowanych] Niekiedy czerowne sie robi na dłuzej.
ZWALAAAAAA Opakowanie jest takie male, wosk nabiera sie na palec, ma kolor niebieski (wosk) i pieeeeeeeeeeknie pachnie do tego kosztuje ok.6-7zl. U kobiet utrat─Ö w┼éos├│w powoduj─ů r├│wnie┼╝ zmiany hormonalne, jakich do┼Ťwiadczaj─ů w ci─ůgu swojego ┼╝ycia. Noooo, nie widz─Ö problemu! 4cd8737caa04bfde803f3c8741053eb2 [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/AlfonsoAngelini/chrysler ]http://del.icio.us/AlfonsoAngelini/chrysler [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/JulioFirestine/cadillac ]http://del.icio.us/JulioFirestine/cadillac [/url] [url=http://del.icio.us/RagsdaleAntoine/lamborghin i ]http://del.icio.us/RagsdaleAntoine/lamborghin i [/url] [url]http://del.icio.us/KhalilCardin/porsche [/url] [url]http://del.icio.us/MoreeMarquise/renault [/url] 0e54eea8d4766c1a428dea7588e39e17 [link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö o odpowied┼║. Kozystalyscie z ich ofert pracujecie w zawodzie? 3-5 minut. ladna ze o dodzie nie wspomne i tym jej kartoflowatym nochalu ratanku!!! [link widoczny dla zalogowanych] iekne_kolczyki_nowosc_.html Moze i pupcie ma fajna ale nie mozna byc symbolem sexu z taka twarza (twarza dziecka) bo to pedofilia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A i czy kierunek reklama ma we W┼éoszech przysz┼éo┼Ťc ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja na dekoloryzacje nie ide, bo szkoda mi wlosy niszczyc jak nawet nie wiem jaki bedzie efekt!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oo to ten link [link widoczny dla zalogowanych] Ale zrobilam test w dniu kiedy powinnam dostac i byl negatywny.
Bede miec kolczyk i czyta┼éam ze to boli wy tak pisali┼Ťcie ale to nie prawda a przy przekuwaniu nie boli moja kolezanka tak m├│wi┼éa to prawda ze ropieje nie boje sie b├│lu dzieki za rade 2 grube krechy. I nie kosztuje to maj─ůtku. A CO DO TEJ KOSMETYCZKI BLONDYNKI TO ZGADZAM SIE W 100%, JEST BEZNADZIEJNA. Nosi┼éam je tydzie┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
Ktos mi powiedzial, ze w polskich sklepach zabraklo wazeliny. ja jestem z tych, ktorzy preferuja dlugi sex (choc nie zawsze). Cho─ç musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e czasem zdarzaj─ů mi si─Ö \przeb┼éyski\, ┼╝e nie jest ze mn─ů tak znow├│┼╝ ┼║le Mam te┼╝ sk┼éonno┼Ť─ç do rozpami─Ötywania przesz┼éo┼Ťci, analizowania \co zrobi┼éam ┼║le - to dopiero jest upierdliwe Nie chodzi o podanie swoich prawdziwych wad tylko o ┼éadne wybrni─Öcie z tego pytania bez yyyyy. Du┼╝o sie dowiedzia┼éam o swoich w┼éosach i o tym co powinnam stosowa─ç i czego mam unika─ç. Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjecha┼éam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super. Je┼Ťli tak to du┼╝o ┼╝─ůdaj─ů no wiadomo ┼╝e z tego brutto zostaje gdzie┼Ť 60% na r─Ök─Ö czyli mniej wi─Öcej wzi─Öli tyle co na rek─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ALE JAK NARAZIE NIE ODSTAJE WRECZ PRZECIWNIE JEST MALA DZIURKA(KRATEREK) NAPIECIE JEST Z KAZDYM DNIEM CZY SIE NIE ROZEJDZIE ALE MAM NADIZJE ZE JUZ NABRALA OSTATECZNEGO KSZTAŁTU!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
7.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale kurcze, musialam sobie odpoczac po stresach ostatniego tygodnia, prawda? [link widoczny dla zalogowanych] natomiast gdy u┼╝yj─Ö pianki sa posklejane i to ju┼╝ nie to samo co po deszczu...
Jem du┼╝o mniej ni┼╝ kiedy┼Ť, pij─Ö hektolitry pepsi max lub coli zero. Nie mieszkam w Polsce.Zmien pseudonim zebym wiedziala z kim rozmawiam.Najpierw napisz tresc a potem pseudonim. Przecie┼╝ to co ona zrobi┼éa jest gorsze od pornola, gwiazda porno przynajmniej to co robi mo┼╝e nazwa─ç prac─ů, a ona kim jest?? Wszystkie Depeche Mode Same w sobie mnie nie bol─ů, dopiero zaczynam czu─ç dyskomfort jak ich dotkn─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
zastanawiam sie nad studiami podyplomowymi. To jest pojemnik z ┼╝elem, zakorkowany. a co cie obchodzi co sadzimy o takich paskach? Jakby jej nie by┼éo. Je┼Ťli kto┼Ť lubi eksperymentowa─ç i nie boi si─Ö co mu zrobi─ů na g┼éowie to mo┼╝na si─Ö tam zg┼éosi─ç jako model na szkolenia albo pokazy. mam pytanie do was bo wy sie znacie Hejka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

maj─ů fajne be┼╝e + inne ciekawe kolory, kt├│re ci─Ö┼╝ko znale┼║─ç m.in:
[link widoczny dla zalogowanych]
on jednak jest naszym guru co my bysmy bez niego zrobily
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam tego dosyc. [link widoczny dla zalogowanych] ja mam podobnie, tylko ze co rano, po obudzeniu, mam tak zdrętwiała ręce, a własciwie tylko dłonie ze szok.Nie wiem jak jest w nocy bo sie nie budze ale ranki sa okropne,to zwykle po dłuższej chwili mija ale zanin minie to się męcze z tym.
Wi─Öc jak wam waga stoi albo idzie do g├│ry to te┼╝ spr├│bujcie zmniejszy─ç ilo┼Ť─ç bia┼éka mniej wi─Öcej do 1g na 1 kg masy cia┼éa. Witam moje wyniki to: A powiedz jakie jeszcze bra┼éas inne leki ?? ale np na motocykl jak najbardziej warto zalo┼╝y─ç d┼éugie sk├│rzane spodnie ale tyko z PRAWDZIWEJ skory ktora w jakims stopniu oddycha! W trakcie przemiany materii (metabolizmu), dochodzi do wytwarzania si─Ö nowych kom├│rek (anabolizm), jak r├│wnie┼╝ do [┼Ťmierci i] rozk┼éadu starych (katabolizm). [link widoczny dla zalogowanych]
Moze to przemysl zywnosciowy podkupil Atkinsa Era T-shirt├│w z wizerunkiem rottena dawno min─Ö┼éa Teraz najskuteczniejsz─ů na rynku jest holenderski Bust Up. Piaskowanie nie jest moim zdaniem nie przyjemne, poprostu to czyszczenie z─Öb├│w pod du┼╝ym ci┼Ťnieniem. Teorie o my┼Ťleniu w trakcie o nieprzyjemnych rzeczach jest dla mnie troch─Ö bez sensu poniewa┼╝ nie chc─Ö w czasie tak przyjemnych chwil my┼Ťle─ç o rzeczach odpychaj─ůcych. Jak ja mam wyrabia─ç plan jak po┼éowa zam├│wie┼ä wraca na firm─Ö bo dostawa nie dojecha┼éa , albo dotar┼éa o godzinie 21 przed samym zamkni─Öciem sklepu gdzie jak powiedzia┼éa w┼éa┼Ťcicielka pijany ma┼éolat wybe┼ékota┼é czy bierze ten towar , towar do bar├│w kt├│re s─ů czynne od godziny 12 jedzie o 7 rano , w innych oddzia┼éach te┼╝ tak jest? ma 158cm wi─Öc jak nie wiesz to nie m├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w Kanadzie a nie w Canadzie jak juz cos pisz po prawie szczerze mowiac nie jest zle...


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ogˇlne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin