Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona Gwna

www.6klasasp4.fora.pl
Forum Klasy 6a z SP4 w Olenicy
 

taki , który mnie by się spodobał

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona Gwna -> Oglne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Wyzej Sie Nie Da xD



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 663
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 20:53, 09 Kwi 2014    Temat postu: taki , który mnie by się spodobał

Wziąłem patyczek do uszu i przeciąłem go na pół wzdłuż, tak że otrzymałem cienką podłużną rynienkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam u dr Zabielskiej czy jakoś tak ogólnie bardzo miła i delikatna ale przepisała mi luteine i tabletki anty bez żadnych badań ,wcześniej mnie to nie zastanawiało ale jak poszłam do innej lekarki i jej powiedziałm jakie tabletki brałam to była w szoku że tak od ręki dała i recepty a nie dała skierowania na wcześniejsze badania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Buziaczki

ćwiczenia powinno się wprowadzać powoli ! [link widoczny dla zalogowanych] hmm czuje lekkie mdlosci...
Więcej informacji nawww.Alternative-akademia.com ivet....160 osób, ale bardzo cichych żartuje, sami biznesmieni i busy man tego nie wiem, chyba nikt Cześć Dziewczyny! Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego? [link widoczny dla zalogowanych]
BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY- ETAT 500 brzuszkow w przeciagu tych 30 min. do kurcze he jak kco to pisacc nr gg13722805..a To NR FONA 788244576 PROSZEE Jak mam się kłuć a i tak po jednym razie nic nie będzie widac to szkoda se tyłka zawracać i cierpieć bez sensu. Lo ludu, znowu ona. Witajcie dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
To chyba dość częste zjawisko w dzisiejszych czasach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A będę mogła usunąć dwie blizny powypadkowe z kolana?

no naszczeście mam to juz wszystko za sobą.
[link widoczny dla zalogowanych]
o co wam chodzi z ta lima??!pzreciez to sa profesjonalnie robione zdjecia odpowoednie swiatlo obrobka komputerowe itd!!!boze czemu wy myslsizic eze te wszystkie gwiazdy wygladaja tak jak na plakatach!!to jest chore..kazdy moze miec piekne proesjolanne zjecia..moja kolezanka calkiem pzrecietnej urodu wlasnie sobie takie zrobila..jej znjaomy jest fotografem i wiecie co..
mi juz niestety wyszo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja gałka oczna była żółta i czerwona , ponieważ przez dwa miesiące nie mogłam otworzyć oka , ale z biegiem czasu wróciło wszystko do normy. [link widoczny dla zalogowanych] Prowadzę aktywny tryb życia, jednak ta bezsenność bardziej wkurza moją żonę która widzi jak w nocy chodzę po domu, czytam, jem lub siedzę przed kompem.
może pomóc, ale on często jest za słaby, ale sprawdź, bo nie ma co zaraz jakiegoś drogiego i mocnego leku brać jak on może pomóc. Buyloby fajnie, bo samodzielnie zarobione pieniadze to jakas tam satysfakcja a tyu niestety mimo stanowiska biurowego na niewiele moge sobie pozowlic. przy tym samym wzroscie i 52kg mam 93 w biodrach i biuscie, a w pasie 65 i nic.. Po wewn. [link widoczny dla zalogowanych]
ja bylam w ubieglym miesiacu po raz pierwszy...bylam po pigulki antykoncepcyjne Smarowałam przez tydzień palucha preparatem Schoola i ten wrastający paznokieć lekko zmiękł, zacisnęłam zęby i wyciełam to, co wrastało mi w skórę. Pewnie miało być Weidera Nie zapytalam czy mozna przez cale zycie a on nie mowil jak dlugo mogę to robic. hehehe Fajnie sobie tu dyskutujecie hehehe pozdrawiam . wiec moze rzeczywiscie hamują apetyt? życzę Wam Pogodnych, Wiosennych i Jajcarskich Świąt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No właśnie nie wiem, czy to co teraz ze mnie wychodzi to złogi, czy po prostu...zwykła kupa O złogach miałam wyobrażenie, że to jest stwardniałe i ciężkie, skamieniałe wręcz, tak czytałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja używam żel uv do tipsów firmy Vivien Nail Art, sa niedrogie ale wspaniale sie na nich pracuje - moje klientki tez sa bardzo zadowolone niezniszczalne pazurki
[link widoczny dla zalogowanych]
witam, ja od wtorku jade na kapusciance, pierwsze podejscie mialam w lutym i wtedy schudłam 8,5 kg, teraz mam drugie podejscie bo chcialabym zrzucic 60 kg, choc mam swiadomosc ze nie jest to kwestia roku, ale wierze, ze sie uda, jak nie jestem na kapusciance to tez sie pilnuje bardzo. szukam super kosmetyczki w Warszawie, kogoś świetnie przygotowanego do zawodu, kompetentnego, a w zasadzie niezawodnego (jeśli to możliwe).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wyraziłam tylko swoje zdanie i mam do tego prawo.
[link widoczny dla zalogowanych]

MAR wykonawca to Roxette tytułu piosenki nie pamientam A tak wogule to lubie C.C. [link widoczny dla zalogowanych] Jak dla mnie to popadanie w przesade, w koncu kazda z nas znal;azlaby cos co moznaby poprawic a nie znaczy to,ze od razu jestesmy do niczego.
Dziewczyny zaczelam miec pomarańczowe upławy po ich.. ja dzisiaj lezalam 2h na sloncu, troche mi buzka nabrala kolorow (dodam ze przez cala zime chodzilam raz na 2 tyg na 10 min na solarium wiec moja skora jest troche przyzwyczajona choc mam jasna karnacje) bo spotkałam się z różnymi opiniami na temat ukąszeń. Prawda Julii, pogode mamy boska! Co zrobic, zeby brzuch nie byl taki nadety? [link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie jest sztandarową głupią blondynką z Ameryki. robiłam badania, anlizy ciepło i sucho jeśli ktoś wie, gdzie przeniosła się szefowa - prosze o kontakt... zus, podatki vaty i inne umilacze pracodawcow. baw sie ,baw ile wlezie Zostalo doslownie 2-3 mm i dlatego musze jeszcze podkladac gaziki.
musisz miec paszport dla dzieci niezaleznie od wieku...
nooo mi to przepisal na nadzerke i lekkie zapelenie.
więc się dołączę
a ja mam lepsza metade mniej inwazyjna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witaj dan .To ja postaram się Ci napisać jak było,ale takiego pietra mam ,że coś okropnego.Jak będę szła na oddział to mi chyba nogi odejmie.Im bliżej to tym gorzej na psychice.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam też tego metalicznego posmaku w ustach.....więc już nie wiem może coś robię żle???
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...To zobowiązuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zdecydowanie wole polske i gdzyby nie moj luby to napewno bym w niej zostala, albo przynajmniej bym do niej wrocila. [link widoczny dla zalogowanych] Na zdrówko wcale się nie rzuciłam na jedzenie, na razie soki i wcale nie jestem głodna.
czeka kiedy zgasnie. pozdrawiam z góry wszystkim dziękuję za poświęcony czas na czytaniu mojej prośby :*:*:* Podchodzicie do okienka i mówicie że chcecie wyrobić książeczkę. maja nieskazitelne cery, a tu sie okazuje wlasnie jak co druga jest zapryszczona cala! [link widoczny dla zalogowanych]
teraz chyba tylko licze po prostu na cud albo na koniec swiata.. I jeszcze jedna głupia odpowiedź na jeszcze jedno głupie pytanie - ważę 58 kg przy wzroście 174 cm. sama mam 168 cm wzrostu i wyraźnie jestem grubsza od Kukulskiej, a ważę 52 kilo więc ona musi ważyć mniej Polpost przed glodowka przyzwyczaja organizm i ogranicza szoku niejedzenia. pajączki Zrtesztą latem przyda się większa torba. ja po siedmu dniach będę starała się jeść zupke aż do osiągnięcia wymarzonej wagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co to za cwiczenia 8abs?
Jesli chodzi o glod,to musze popracowac nad wieksza iloscia mniejszych posilkow,bo nieraz czuje glod, ale za to wogole nie czuje pociagu do slodkiego,to chyba wkoncu jakis jeden dobry objaw Dzis zaliczylam z synkiem urodziny jego kolezanki, i wcale nie ciagnely mnie ciasta, ani inne weglowodanowe przysmaki, poprostu dalam rade,pierwszy raz nie wymieklam


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona Gwna -> Oglne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin