Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona Gwna

www.6klasasp4.fora.pl
Forum Klasy 6a z SP4 w Olenicy
 

Trochę już o tym poczytałam na http://www.glodowka.pl/ i

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona Gwna -> Oglne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Wyzej Sie Nie Da xD



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 663
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:53, 04 Kwi 2014    Temat postu: Trochę już o tym poczytałam na http://www.glodowka.pl/ i

Drogie panie, mam podobny problem, jestem w sumie główną atrakcją dla chłopców w mojej szkole.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny jestem 3 dzien na głodowce .Pije sokiwarzywne rozcienczone z woda ,cherbate zielona ,kawe i wode.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wielkie dzieki! [link widoczny dla zalogowanych] jeżeli lekarz ci nie pozwoli zawsze może wsadzic na chwilke temrmofor pod kołderkę i wydzielające ciepło z termoforu moze ci troszkę ulżyć..
Bardzo proszę o pomoc. witam! Jedno i drugie leczy się u endykronologa. Witam serdecznie, czytałam długo o Panu Tomaszu Pietrzyku na róznych forach.. witam [link widoczny dla zalogowanych]
Nikomu nie dali gwarancji na piśmie że się będzie przyjętą. Jutro będzie lepiej kasieńka23 dla ciebie też. Violecika jak nazywa sie ta farba z loreala? Ktoś tu wczesniej podawała stronę o unieważnieniach kościlenych [link widoczny dla zalogowanych] a Do Santany! U mnie z dieta czy bez waga stoi i brzuch taki sam wiec co mi szkodzi. [link widoczny dla zalogowanych] lie/01/A_J_019.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] namion/
[link widoczny dla zalogowanych]
Stomatolog powiedział, że mam do wyboru na nfz za darmo, ale samo usuwanie kamienia albo prywatnie usuwanie+piaskowanie+fluoryzacja za 100zł i to za5 dni... A mzoe jednak udaloby sie nam przynajmnie powolutku okreslic tu jakies ogolne zasady.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W przeciwieństwie do Sally Hansen, łatwo się je nakłada i mają trwały opalony kolor [link widoczny dla zalogowanych] Z tym seksem i księdzem, wcale nie jest tak kolorowo.
Trochę się bałam i wyobraźcie sobie , że rozmawiając z innymi dostałam namiar na super facia, który leczy tzw. Nastepnym razemjak bede w Polsce to musze kupic jakas drozsza, no i nozyczki. iraf - a jakoś tak cięzko mi sie ten brzuszek nosi, nie jest duży ale często zdarzają mi sie np jakieś bóle w podbrzuszu, trochę mnie to jednak niepokoi mimo tego że mój ginekolog twierdzi ze z dzidzią jest wszystko ok ale jak to w państwowym gabinecie przedpotopowy sprzęt tam jest i ja w ogóle dziwię się jak lekarz coś z tego odczytać może i troche boję się czy rzeczywiście wszystko jest w porządku Co chwile sprawdzam czy jest ok. ok pozdro pa [link widoczny dla zalogowanych]
ja czytalam lepiej co zerobiczeby nie zajsc trzeba po stosunki skakac na jednej nodze i pic mleko hehe tak robia młode brytyjki szok po prostu hehe troche wiecej wiary i napewno sie uda 3,am kciuki [link widoczny dla zalogowanych] zna-skory/na-czym-polega-chirurgiczna-korekcja-blizn-poopera cyjnych.html juz bardzo ladnie mowi po polsku! Santana i Eurydyke jestescie wspaniale a ja jej na to - a co to jest? ja na diecie od zawsze, od kilku misiecy staram sie byc na ubogoweglowodanowej i wiem, że ta słuzy mi najlepiej. i tak wlasnie zastanawiam sie czy przypadkiem moglam zarazic tym mojego chlopaka?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak też zrobię.
[link widoczny dla zalogowanych]
CarenM. ) ostatnio kolega trochę mnie za brzuch ścisnął to bolał trochę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Regine [link widoczny dla zalogowanych] 123ania ja chodzę do Pure Diamond na Krowodrzy.
Ja nie mam ani jednego wypełninie, wzorowo zdrowe zęby ( a mam już 23 lata) i wcale nie są białe po tym, a kamień faktycznie się odnawia. oj popytam z tym ze u mnie w małej miescinie duzo chirurgów nie znajde moze 5 to wszystko ale popytam Zaleca się wykonanie badań serologicznych w kierunku obecności przeciwciał IgG i IgM przed ci±, na początku ci±y, a w przypadku kobiet seronegatywnych powtarzanie ich w kolejnych trymestrach ci±y. Właśnie mam za sobą pierwszą aplikację. Przede wszystkim byli doinformowani na temat mozliwosci i warunkow zatrudniamia Polakow i nie potraktowali mnie jak uchodzca z jakiejs afrykanskiej wioski. [link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy jej nie widzialam?? poszukaj zabawek Tiny Love lub Fisher Price Mój ból był i jest czasm duzy przypomianm jednak, że był on w większości z powodowany rakiem i jego usunieciem wraz z 15 cm piszczela, a wraz z nim parti mięsni które były do niego przyrośnięte. nie wiem ale na pewno bocian uważam ze ta metoda jest do utwardzenia i przedluzenia paznokci. 15000zł (byłem wtedy tak podniecony, że zapomniałem dokładnie ile było wtedy kasy na koncie). Jeżeli nie znajdziesz to może jutro znajdę czas i wrzucę linka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pies ja zwal.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biore drugie opakowanie a w zapasie mam jeszcze trzecie bo jest promocja-zamiast 40, 60 kapsułek za 139 zł w aptece internetowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja stram sie,a jednak mi nie wychodzi...bo raz w miesiacu ide do kobla wymiotowac. [link widoczny dla zalogowanych] opalaj sie
Witam was wszystkich.jak tak czytam o was to tak jakbym czytała o sobie.W marcu dostałam drzwiami w powieke rana na około 2 cm założono mi 2 szwy zamiast skleić i tak mam okropną blizne nad okiem.Po szwach zrobiły sie wgłębienia a dodatkowo blizna sie rozlazła chyba za wcześnie smarowałam contractubexem.Teraz mam 2 dziury nad okiem!!! U mnie anty-TPO są dodwyższone tj. na górną wargę? Cześć a teraz? [link widoczny dla zalogowanych]
Śmieszne jesteście. gratuluje wszystkim wytrwalym ,walczącym ja też muszę sie pochwalić że jestem grzeczna zjadłam dziś obiad normalnie smazone miecho i powiedzialam sobie no przeciez ja musze jeść :0jakoś obyło sie bez akcji jestem dumna z obiadu bo generalnie o tej porze zawsze pojawiaja sie schody:0 70 lat) dobry duszpasterz, ale również normalny facet (za granicą na kobietę z którą ma 2 dzieci), urzymują normalne kontakty, tylko, całe życie w tajemnicy, powiedzcie, czy to ma sens, czy nie moglibybyć kochającą się rodziną???? ok 11 zł, a super jakość i na dość długo starczają. chłopcy, dziewczyny... Mam do sprzedania buty sportowe męskie REEBOK'a rozmiar 47 Mialam wstrzykniety restylan nie w kontury, ale w srodek ust, w gorna warge wiecej niz w dolna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6klasasp4.fora.pl Strona Gwna -> Oglne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin